ZWROTY

    1.  Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie dokka.pl produktów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
    2. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
    3. Zwrotowi nie podlegają meble robione “pod wymiar” Klienta (zmiana standardowych wymiarów, indywidualne projekty).
    4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
      • Należy odesłać produkt na adres: DOKKA Joanna Łubik, ul. Stanisława Filipkowskiego 21/24, 81-578 Gdynia wraz z wypełnionym formularzem dostępnym na stronie www oraz rachunkiem/paragonem.
      • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Wszystkie nasze meble dostarczane są opakowane w elementy kartonowe, folię i styropian. Dlatego w przypadku zwrotów wymagamy podobnego sposobu pakowania – jest to podstawą rozpoczęcia procedury zwrotu, a niewłaściwy sposób pakowania skutkujący brakiem zabezpieczenia produktów na czas transportu i zniszczeniem spowoduję odmowę przyjęcia zwrotu.
      • Z uwagi na powyższe prosimy o przemyślane i świadome zakupy.
    5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
    6. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności przelewy24 na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi (konsumentowi) wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące towaru, od którego zakupu Klient odstąpił.

 

REKLAMACJE

Proces reklamacji został maksymalnie uproszczony w celu przyspieszenia jej realizacji. Proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Proces zwrotu/reklamacji:

  1. Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz:

Wzór formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Data: ……………………………………………………

Adresat:

Dane teleadresowe:

Dane teleadresowe:

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

………………………………………………………………………………………………………………………….…

Data zawarcia odbioru Towaru: ………………………………………………………………………………………………………………………….…

Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………………………….…

Adres konsumenta: ………………………………………………………………………………………………………………………….…

Numer zamówienia:

………………………………………………………………………………………………………………………….…

Nr rachunku bankowego do zwrotu:

………………………………………………………………………………………………………………………….…

………………………………….

Podpis konsumenta

Zapakuj produkt do paczki, dołącz uzupełnioną Formularz Odstąpienia. Pamiętaj o tym, aby towar były odpowiednio opakowany, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.
Zaadresuj paczkę na nasz adres.

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

Firma DOKKA nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

PROCES REKLAMACJI

  1. Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
  2. W celu reklamacji odeślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności),
  4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z Tobą i powiadomimy o decyzji.